Site-ul de prezentare este cel mai des intalnit tip de site (exemplu elsoweb.ro) si are rolul de a prezenta:
- companii
- societati
- activitati
- servicii
- produse
- concepte
- idei
- persoane
- oportunitati de afaceri
- campanii (publicitare, umanitare etc)
Bineinteles ca aceste categorii suporta multe clasificari in functie de scop, domeniu, publicul tinta: pentru persoane publice, asociatii non-profit, culte religioase, concepte sociale, oferte produse, restaurante, hoteluri, companii etc.
Nu exista o limitare sub aspectul numarului de pagini, exista site-uri de o singura pagina, grupata in sectiuni si sub-sectiuni, dupa cum exista site-uri de prezentare avand sute de pagini.
Gandeste-te la website-ul de prezentare ca fiind cartea ta de vizita pe internet, asa te vor cunoaste si te vor evalua oamenii, in functie de cum arata site-ul tau. Incercand sa sintetizam trasaturile comune ale acestora, am putea spune ca un site de prezentare, ar fi preferabil sa inglobeze urmatoarele caracteristici: Panou de administrare, Experienta grafica, Pagini dedicate, Alte functionalitati si Promovare.
Un site fara panou de administrare poate fi o solutie ieftina, de moment insa pe termen mediu si lung nu este viabila intrucat:
- nu poti face nici o modificare daca nu ai minime cunostinte de HTML, CSS, Javascript, PHP, baze de date
- lipsa unui panou de administrare, implica termeni de executie prelungiti pentru simple modificari si costuri suplimentare
- adaugarea unor noi pagini si optimizarea, scrierea lor, devine un proces anevoios si de durata.
- durata optimizarii platformei pentru motoarele de cautare se mareste considerabil
- toate componentele necesare vor trebui dezvoltate, testate si implementate: asta inseamna disponibilitate, timp, cunostinte, corectarea eventualelor erori
- esti legat de agentia care ti-a dezvoltat platforma: daca ai o colaborare defectuoasa, nu poti sa iti iei proiectul si sa apelezi la un alt dezvoltator
Alegerea unui domeniu potrivit reprezinta primul pas si este unul extrem de important. Cateva recomandari:
- sa fie scurt, usor de memorat
- sa fie usor de pronuntat (evita denumirile gen “prodexproducatormezeluri”)
- sa identifice usor si precis afacerea, domeniul in special. Asta daca nu vorbim de un brand deja impus pe piata, cunoscut (este usor de retinut “nike.ro”, un brand extrem de cunoscut, este mai greu de retinut “doeshop.ro” cand putini cunosc brand-ul)
- evita confuziile si protejeaza-te, fa-ti un plan pe termen mediu si lung, inainte de a fi prea tarziu (spre ex. te-ai impus pe piata cu “biomag.ro” insa nu ai achizitionat si domeniul “bio-magazin.ro” sau “bio-mag.ro”. Nu ai vrea sa investesti in brand awareness pentru a impune brandul “biomag.ro” spre exemplu, ca apoi sa vezi ca cineva a cumparat “biomag.com” sau “org” si profita de brand-ul tau.
- alege domenii .ro pentru o afacere destinata pietei interne
Sunt multe alte criterii pe care le luam in calcul pentru a ne asigura ca afacerea ta incepe “cu dreptul”.
Citeste si: eCommerce
Pentru tarife va rugam sa ne contactati.